تلگرام پریمیوم چیست؟

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 87
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 63
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1984
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 198
    آي پي امروز آي پي امروز : 21
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 661
    بازدید هفته بازدید هفته : 13794
    بازدید ماه بازدید ماه : 13794
    بازدید سال بازدید سال : 127077
    بازدید کلی بازدید کلی : 345243

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.147.43.234
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

تلگرام پریمیوم چیست؟


Telegram Premium یا Telegram Premium نسخه پولی تلگرام است، یک سرویس اشتراک اختیاری که ویژگی ها و خدمات جذابی مانند انتقال عکس پروفایل، مدیریت چت، حذف تبلیغات و دانلود فایل ها را سریعتر از نسخه رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. نسخه پولی تلگرام یکی از راه هایی است که مدیران این اپلیکیشن می توانند از کاربران سود ببرند. بنابراین امیدوارم تلگرام مستقل بماند و کاربران خود را در اولویت قرار دهد!

مدیران برنامه های تلگرام ادعا می کنند که بیشتر به کاربران متکی هستند تا شرکت های تبلیغاتی و سعی می کنند از طریق آن ها کسب درآمد کنند. به همین دلیل با امکان خرید اکانت تلگرام پریمیوم، یک سری توابع اضافی فقط به کاربرانی که هزینه تلگرام ماهانه پرداخت می کنند ارائه می شود. البته جای نگرانی نیست! زیرا با ارائه نسخه پایه تلگرام، نسخه رایگان آن محدودیتی ندارد و تنها امکانات بیشتری در اختیار کاربران نسخه پریمیوم قرار می گیرد.

در واقع تمامی امکانات ارائه شده در نسخه رایگان تلگرام وجود خواهد داشت و از این پس می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از آن استفاده کنید. بنابراین، مشخص است که نسخه پریمیوم تلگرام دارای ویژگی هایی است که نسخه رایگان آن را ندارد! اما سوالی که پیش می آید این است که تلگرام پریمیوم چه تفاوت ها و مزایایی دارد؟! پاسخ این سوالات را در ادامه اپ ناب بخوانید!

تلگرام پریمیوم چه ویژگی هایی دارد؟

از جمله امکانات و خدمات نسخه پریمیوم تلگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد. در واقع همین ویژگی های جذاب دلایلی هستند که کاربران را به استفاده از تلگرام پریمیوم ترغیب می کنند.  دانلود تلگرام اصلی با لینک مستقیم



هنگام دانلود Telegram Premium تبلیغات را حذف کنید

با دانلود Telegram Premium برای همیشه از شر تبلیغات تصادفی تلگرام خلاص خواهید شد. حتما بارها در کانال های اصلی یا جاهای دیگر برنامه با تبلیغات آزاردهنده این برنامه مواجه شده اید. اما اکنون می توانید با آن تبلیغات خداحافظی کنید! در واقع تلگرام اعلام کرده است که با نصب تلگرام پریمیوم دیگر تبلیغاتی نخواهید دید.

محدودیت ها را کاهش دهید

محدودیت های تلگرام در قسمت های مختلف این شبکه اجتماعی پرطرفدار وجود دارد که با تغییرات چشمگیری در نسخه پریمیوم آن همراه شده است!

سرعت دانلود بالا

برای دانلود نسخه رایگان تلگرام معمولا بخشی از سرعت اینترنت گرفته می شود اما با نصب تلگرام پریمیوم دیگر این مشکل وجود ندارد. به عبارت دیگر می توانید فایل ها را در زمان کمتری نسبت به سرعت دانلود بسته اینترنت خود دانلود کنید.

تبدیل صدا به متن

اگر در مکانی شلوغ و پر سر و صدا هستید یا در حال تماشای تلویزیون هستید، امکان تبدیل صدا به متن در نسخه پریمیوم تلگرام به شما کمک خواهد کرد. تلگرام مدت‌هاست که از پیام‌های صوتی پشتیبانی می‌کند، اما در نسخه پولی سطح بالاتری خواهید داشت. این برنامه گفتار شما را ضبط کرده و در قالب یک پیامک برای گیرنده ارسال می کند.

برچسب های رایج

در نسخه رایگان تلگرام استیکرهای زیادی وجود دارد، اما کاربران تلگرام پریمیوم با دانلود استیکرهای بیشتری با قابلیت شخصی سازی و شخصی سازی آن ها دریافت می کنند. همچنین این استیکرها نسبت به استیکرهای معمولی بزرگتر بوده و تاثیر بهتری دارند.

آیکون ها و نشان های ویژه در نسخه پولی تلگرام

کاربران پریمیوم تلگرام در کنار نام کاربری خود یک نماد منحصر به فرد دارند و با سایر کاربران عادی تفاوت دارند. بنابراین، هر کسی که به نمایه شما نگاه کند به راحتی متوجه می شود که از نسخه پولی این برنامه استفاده می کنید. برای زیباتر شدن می توانید آیکون مورد علاقه خود را از بین 4 تصویر انتخاب کنید.

یک تصویر بسیار قدرتمند

نسخه رایگان تلگرام به شما این امکان را می دهد که از ویدیوها در پروفایل خود استفاده کنید. اما هنوز هم فقط تصویر ویدیو را به کاربر نشان می دهد. اما با دانلود تلگرام پریمیوم می توانید عکس پروفایل خود را به صورت انیمیشن یا انیمیشن قرار دهید.

مدیریت چت بهتر

اگر متعلق به چندین کانال و گروه هستید، به لطف Telegram Premium می توانید تا 20 پوشه ایجاد کنید تا صفحه تلگرام شما شلوغ نشود. هنگامی که تلگرام را باز می کنید، می توانید یکی از پوشه های خود را به صورت پیش فرض انتخاب کنید.

تفاوت تلگرام پریمیوم و تلگرام رایگان چیست؟

بسیاری از مردم هنوز تفاوت نسخه معمولی و پریمیوم تلگرام را نمی دانند! در این جدول مقایسه کوتاه و مفید تلگرام پریمیوم و نسخه رایگان آن را مشاهده می کنید. با توجه به تفاوت های این دو نسخه، کدام یک را ترجیح می دهید؟

انتقال تلگرام پریمیوم

خیلی ها می خواهند بدانند بهترین راه برای دریافت تلگرام پریمیوم چیست! اگر به دنبال راهی برای فعال سازی تلگرام پریمیوم برای بهره مندی از امکانات منحصر به فرد آن بدون پرداخت هزینه هستید، باید بدانید که هیچ راه مطمئنی برای ارتقای تلگرام به نسخه اصلی وجود ندارد! برای نصب این برنامه کافیست مراحل قانونی ذکر شده در زیر را طی کنید

دانلود رایگان تلگرام با کیفیت بالا برای آیفون

به دنبال نحوه دانلود رایگان تلگرام پریمیوم برای آیفون نباشید. توصیه می کنیم برای جلوگیری از هر گونه مشکل از طریق واسطه های مورد اعتماد کار کنید.

دانلود تلگرام پریمیوم برای اندروید رایگان

هیچ روش امنیتی برای استفاده از دانلود رایگان Premium تلگرام برای اندروید و ویژگی های خاصی مانند آیفون وجود ندارد. به همین دلیل بهتر است در انتخاب شرکت واسطه دقت کنید و از بهترین راه برای بهبود تلگرام خود استفاده کنید.

چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم؟

پس از خرید یک حساب کاربری کم هزینه، نوبت به فعال کردن آنها می رسد! کار بر روی تلگرام پریمیوم در ایران به دلیل محدودیت های فعلی دو الزام یا چالش عمده دارد! در واقع فعال سازی پریمیوم تلگرام در ایران غیرممکن نیست! اما برای فعال سازی ابتدا به شماره مجازی و دوم شبکه پرداخت بین المللی نیاز دارید!

برای فعال سازی برنامه پریمیوم تلگرام و بهره مندی از امکانات و قابلیت های ویژه آن نیازمند پرداخت هزینه اشتراک هستیم که بر اساس دلار می باشد. متاسفانه کاربران ایرانی به دلیل تحریم های مالی نمی توانند اشتراک خود را به اشتراک ویژه یا پریمیوم با شماره داخلی ایرانی تغییر دهند و یا حتی هزینه آن را پرداخت کنند! مگر اینکه از سرویس خرید شماره خارجی و سرویس پرداخت ایرانی کارت استفاده کنند. در زیر مراحل فعال سازی تلگرام پریمیوم از طریق اپلیکیشن تلگرام، ربات تلگرام و سرویس دایرکت ایرانی کارت را به شما آموزش می دهیم.




تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 9 خرداد 1403 ساعت: 16:36
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: